dimecres, 17 d’abril del 2013

Treball de recerca - Anàlisi tímbric i pedals d'efecte D.I.Y.

Bona tarda,

Passats uns mesos de l'entrega del Treball de Recerca us el presento. El podeu consultar online des d'aquest enllaç a Slideshare

Treball de Recerca - Análisis tímbrico y pedales de efecto D.I.Y. 

També us el puc enviar en format PDF si m'indiqueu les vostres dades a watermelon.effects@gmail.com 

Presentació en format Prezi:

 
  
Teniu una sinopsi una sinopsi al meu espai de Slideshare (www.slideshare.net/albertcarrera5/) o sigui que tampoc n'explicaré massa cosa aquí. Con a anècdota, dir-vos que per a comprendre'l bé és necessari escoltar les proves de so allotjades a les entrades corresponents dels pedals en aquest blog, i també seria interessant que tinguéssiu en compte la sonoritat dels intervals d'octava, quinta, quarta, tercera major i tercera menor.

Un cop feta la presentació a l'institut, el vaig presentar al VII Premi UPF de Treball de Recerca en Enginyeria i Matemàtica Aplicada on va quedar entre els trenta i escaig finalistes. També, el passat dimarts, vaig tenir l'oportunitat d'exposar-lo a les Sisenes  Jornades Científicotecnològiques de l'Institut d'Estudis Ilerdencs, on també vaig fer una demostració pràctica de com sonen els pedals inclosos en el document. Us en deixo unes instantànies. 


Imatges: Servei d'Audiovisuals de l'IEI

Recordeu que si teniu alguna pregunta, suggerència o heu trobat algun error, no dubteu en fer-m'ho saber.
Moltes gràcies, ens veiem!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 
Powered by Blogger | Printable Coupons